30 July 2006

Nightly Render - Happy Buddha

Here it is, a render of the famous Happy Buddha from the Stanford 3D Scanning Repository. It is a 1 million triangles model rendered with Pathtracing with 150 rays per pixel. It took about 60.000 seconds to render.

(The Stanford's Happy Buddha - click to enlarge)

8 Comments:

Blogger baba said...

Falta meio DIAS : )

Quem é o un Gordito mais fofinho da prima?

6:13 pm  
Blogger karmatoon said...

Mas porque será que não me espanta que só duas senhoras - e eu próprio - nos tenhamos dado ao trabalho de comentar este blog?
ÉS MALUCO OU QUÊ, CARALHO!!???

Ass: o Mongol refugiado que acabou de degolar o proprietário do nickname karmatoon e que, sentado em cima do seu cadáver ainda espasmódico, escreve estas poucas linhas.

12:44 pm  
Blogger karmatoon said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:44 pm  
Blogger Meshmolder said...

Interessante seu trabalho, quero incluir algo do gênero no software de modelagem que estou fazendo. O ideal seria que a implementação estivesse em formato DLL, visto que minha linguagem de programação é o Delphi. Parabéns pelos progressos e acho que podemos trocar idéias. Veja meu blog http://odisseia3d.blogspot.com/ , meu e-mail é karlayms@bol.com.br

3:38 am  
Blogger Meshmolder said...

This comment has been removed by the author.

3:38 am  
Blogger Meshmolder said...

This comment has been removed by the author.

3:39 am  
Blogger Meshmolder said...

This comment has been removed by the author.

3:39 am  
Blogger Meshmolder said...

This comment has been removed by the author.

3:40 am  

Post a Comment

<< Home